sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Tornionlaakson kevät

Hello!
Täällä mie taas olen kirjoittamassa muutaman viikon paussin jälkeen.

Tänään on ollut pohjoisessa muuten kaunis ja aurinkoinen ilma mutta herran jestas sentään mikä kova tuuli tai oikeastaan tuota vois paremminkin sanoa myrskyksi.

Mie laitoin mukamas räsymatot ulos tuultumaan mutta eihän niitä siellä kauaa voinu pitää sillä ne meinas suoraan sanottuna lähteä lentoon.

Sunnuntait mulla menee yleensä siivotessa ja pyykätessä. Arkipäivät menevät töissä ja töiden päätteeksi ei oikein siivouspuuhien kans jaksa touhuta. Lauantait kuluvat yleensä kauppareissuilla joten sunnuntain mie olen tehny siivouspäiväksi ja se passaa mulle hyvin.

Kuten kuvista näkyy on meillä lunta vielä vaikka kuinka paljon. Mie en välitä edes hiihtämisestä joten pieni kateus käy aina kun näen kuvia etelästä joissa sipulikukat kukkivat ja taimien esikasvatus on kovassa vauhdissa.
Mie haluaisin vain että lumet sulaisivat äkkiä pois, vaikka täytyy myöntää että onhan tuo valkea lumi auringonpaisteessa kauniin näköinen.

Nämä kuvat mie olen ottanut edellisenä sekä tänä viikonloppuna.
Yhdessä kuvassa näkyy isäntä onnellisena lumitöissä pikku apulaisensa kans. Kuvissa näkyy myös minun lemppari leivonnainen eli rinkeli. Mie olen lapsesta asti tykännyt rinkeleistä joita mie mieluiten kastan kahviin ennen kuin syön. Kastoinpa niitä nuorempana vesilasiin kun en vielä kahvia juonut :)

Tämmöstä tällä kertaa, oikein mukavaa pyhäiltaa ja alkavaa uutta viikkoa!

-Tiina










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti on aina kiva!