maanantai 16. marraskuuta 2015

Vuoden vanhempi

Hei taas ja mukavaa alkanutta uutta viikkoa!

Mulla alkoi tämä viikko heti synttäreillä joten mie saankin taas lisätä yhden vuoden ikääni. Vajaan kuukauden me olemaki pikkusysterin ehtineet olla "samanikäisiä" sillä meillä on ainoastaan 11 kk ikäeroa.

Kakkua syötiin etukäteen jo eilen tyttären ja miehen kans ennenkuin tuo meän neiti lähti poikakaverinsa luo.

Tänään tyttö laittoi mulle viestiä töihin että mamma, sitten kun sie tulet töistä niin mene minun huoneeseen ja avaa yöpöydän laatikko. Siellä on sulle yllätys meiltä lapsilta. Miehän tietysti kiiruhdin vinttiin heti kun pääsin ovesta sisään. Laatikossa oli 100 € lahjakortti Marimekon myymälään ja suloinen enkeli heijastin. Kiitos minun omille kullannupuille <3

Minun pikku äitiliini oli jo antanut mulle aiemmin rahaa että saan itte ostaa ittelle jotakin mieleistä ja ostinhan mie. Valkoisen Aarikan rannekorun ja palan Marimekon Kuusikossa -kangasta josta aion ommella joulutyynyn. Kiitos äiti <3

Töissä mie sain minun työkaverilta jo heti aamusta pikkupussukan missä oli tälle karkkiharakalle disneysuklaata :)

Iso yllätys oli vielä kun illalla naapurinisäntä tuli ruusukimpun ja hienon suklaalaatikon kanssa. Mie meinasin mennä aivan sanattomaksi, on meillä kyllä niin hienot naapurit!

Nyt taitaa tämä päivänsankari lähteä harjaamaan hampaansa, on nimittäin tullut syötyä aika monta champanja-suklaapalloa.

Heippa!

T. Tiina







21 kommenttia:

  1. Onnea vielä tätäki kautta. On kyllä kivat naapurit, kun naapurin isäntäki tuo lahjoja :) :) :) Tietää ainakin, ettei ole se kauhea naapurin emäntä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Päivi! Joo, en mie näköjään niin kauhea olekkaan :)

      Poista
  2. Onnea! Olet saanut kivoja lahjoja! Tuo rannekoru on nätti ja ajaton. Lahjakortti on aina kiva, kun saa itse päättää mitä ostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mie oikein odotan että pääsen tuhlaamaan lahjakortin :)

      Poista
  3. Onnitteluni! Mukavasti sinua on lahjoilla muistettu.

    VastaaPoista
  4. Paljon onnea ja hali täältäkin Tiina <3

    VastaaPoista

Kommentti on aina kiva!