tiistai 29. huhtikuuta 2014

Arkikuvahaaste 5/5

Heissan ja hoppsan! 

Mie hoksasin tänään että mullahan on jäänyt tekemättä arkikuva haasteesta se viimeinen eli viides päivä. 
No tässä se sitten tulee.

-Tiina

Tänään mie olin vireällä päällä kun tulin kotiin ja aloinkin heti tekemään ruokaa.







Mie käväsin viime lauantaina mutkan Torniossa. Mulla oli kampaamossa käynti jossa laitettiin hiuksiin vähän uusia raitoja sekä leikattiin. Tietysti minun piti piipahtaa ostoskeskukseen sisälle ja sieltä tarttui Vero Modasta mukaan pari toppia. Minun vaatetyyli on aika musta/valko/harmaa perusväritykseltä mutta kaapista löytyy kyllä värikkäitäkin yläosia. Raitaa sekä pallokuosia löytyy myös paljon.


Tässä kuva minun tämänhetkisistä lemppari tuoksuista joista löytyy useampi eri Victorias Secret-tuoksu, Biothermin oranssi EAU D'ÉNERGIE sekä Marc Jacobsin DAISY.


3 kommenttia:

  1. Blogissani on sinulle haaste: http://sulatie.blogspot.fi/2014/04/111111.html

    VastaaPoista
  2. On niin herkullisen näköstä ruokaa, nam..Minun täytyy tunnustaa, en ole koskaan syöny parsaa :) Hauskaa vappua sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt ei muuta kuin ostamaan parsaa kaupasta ja testaamaan, mie ainakin tykkään siitä :) Glada vappen!

      Poista

Kommentti on aina kiva!