sunnuntai 17. helmikuuta 2019

Kodin tekstiilit

Mie olen aina tykännyt tekstiileistä. Kankaista, verhoista, liinoista, tyynynpäällisistä ja pussilakanoista. Ajatelkaa jos kodista vietäis pois kaikki tekstiilit niin tulispa aika kolkko ja ikävä koti.

Tekstiilit tuovat kyllä niin paljon lämpöä kotiin ja niillä saa helposti ja nopeasti muutettua kodin ilmettä.

Mie itse tykkään oikein ekstra paljon kaikesta kuviollisesta. En tiedä mistä johtuu mutta löydän itseni aina hypistelemässä kaikkea kuviollista kaupassakin, sama pätee omiin vaatehankintoihin. Minun vaatekaapista löytyy raitaa, palloa, kukkaa, graafista kuviota ja leopardikuviota :)

No, ei meillä sentään ole koko huusholli kuvioita täynnä. Kaikissa ikkunoissa on täysin yksiväriset verhot. Mutta kaikki minun keittiöpyyhkeet taitaa muuten olla kuviollisia, tai jos ne on yksvärisiä niin niissä on joku raidallinen reunus.

Tämmösiä höpötyksiä mulla tänhään. Tykkäättekö te vaihtaa kodin tekstiilejä ja mitä värejä teän vaatekaapista löytyy? Löytyykö sieltä paljon kuviollista?

Mukavaa pyhänjatkoa <3

-Tiina







2 kommenttia:

  1. Ainahan se piristää mieltä ja kotia kun pistää tekstiilit vaihtoon!
    Ihanaa kevätvaloa tupa täynnä. <3
    Lempeitä helmikuun tuulia sinne pohjoiseen!

    VastaaPoista
  2. Kyllä tekstiilejä täytyy olla -ja vaihdella! Miehen mielestä joulu/kevät jne. -verhot ovat pelkkää turhaa roinaa, mutta niin mä vaan olen niitä vaihdellut. Ja pöytäliinan onneksi saa nykysin usein vaihtaa kun lapsi sotkee. :D

    VastaaPoista

Kommentti on aina kiva!